vrijdag 23 december 2011

goede voornemens

Nu het al bijna nieuwjaar is vind ik het tijd voor mijn creatief getinte goede voornemens voor het komende jaar.
Ik deel ze expres hier omdat , dat misschien een stok achter de deur is om ze ook echt uit te laten komen, maar ja daar moet je wel wat voor doen he en nu maar hopen dat me dat gaat lukken
Nou hier komen ze in willekeurige volgorde zijn dit op creatief gebied mijn goede voornemens voor 2012:
1. breien uit dit boek:


Ik wil iets maken uit dit lieve breiboekje dat ik onlangs kocht , gewoon bij de supermarkt allemaal lieve babyfrutseltjes , met twee zwangere collega's moet dat toch gaan lukken

2. Iets breien van deze bolletjes wol:
Was er al eens mee begonnen maar heb het toch weer uitgehaald , het werd me te pompeus. Misschien een wat smaller sjaaltje, we zullen zien.

3. Een tas breien ( en als ik genoeg moed heb een tweede tas breien en vilten)

4. Genoeg spulletjes en vooral natuurlijk sjaals en sjaaltjes breien, zodat ik dit jaar een keer op een braderie of creatief markt kan staan

Nou ben benieuwd of dit me allemaal gaat lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten