dinsdag 29 mei 2012

o. wat veel verrassingen in mijn brievenbus

Vandaag kreeg ik mijn  pay it forward pakje in de brievenbus.
Eerlijk waar ik wist niet wat ik zag toen ik het openmaakte, allereerst was het heel erg veel en alles is zo mooi en leuk.
Ik kreeg het van mamarina en dit zat er allemaal in de envelop:
een reisschatten zakje in de vorm van een vis, een pleister pillentasje, een label voor aan de reistas, een opschrijfboekje met daaromheen een tasje, een magneet in de vorm van een visje, een klein slingertje en nog drie mooie kaarten met vouwsels.
Ik werd er stil van.
Nu moet ik wel heel hard gaan nadenken wat ik terug ga maken dat dit een beetje kan evenaren. Ik doe mijn best en hoop dat , dat gaat lukken.

5 opmerkingen:

  1. Evenaren hoeft niet hoor, alles is zelfgemaakt en zeker niet perfect en ik ben iemand die graag geeft. Het belangrijkste is dat je er iets aan hebt en denkt hé wat is dat bloggen fijn :0)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat is zeker , bloggen is heel erg leuk en niet alleen wanneer je iets krijgt.
      Mijn zoon vindt de vis geweldig en de andere ging meteen proberen of het kleine visje aan de koelkast kon hangen , nogmaals heel leuk en heel erg bedankt

      Verwijderen
  2. Wat een leuke PIF!
    Het is altijd lastig om iets te bedenken als je iemand niet kent. Maar het gaat om de glimlach toch? En ik denk altijd alles wat zelf gemaakt is komt uit een goed hart, of het nou groot of klein is, dat maakt dan niet uit.
    Ik vind het zelf heel erg leuk om te doen!
    En geniet elke dag weer dat ik aan het bloggen ben begonnen.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, al die zelfgemaakte spullen. De vis is echt prachtig. Altijd spannend om zo'n envelop open te maken: beetje het gevoel alsof je jarig bent :)
    Veel plezier ermee en ook met het maken van je eigen pif!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben ook nog echt bijna jarig 9 juni , hier in huis wordt al druk pakpapier mee naar boven gesmokkeld , ik ben benieuwd

      Verwijderen