donderdag 6 september 2012

gymtasjes

Heerlijk ik ben vandaag vrij , vanmorgen de kinderen naar school gebracht en daar vertelde de juf van de jongste dat het schoolzwemmen al vanaf morgen gaat starten .
Nu snappen jullie dat je natuurlijk niet naar schoolzwemmen kan met je gymtas.
Gelukkig had ik vanmorgen tijd om de fel begeerde tas voor het zwemmen te maken, ik koos wel voor een gymtas modelletje.
Ik gebruikte voor de tas de zelfde tutorial die ik ook hier gebruikte , maar maakte de bovenkant volgens deze tutorial van de knikkerzak .
Ik ben daar wel tevreden over , het zit echt veel beter en trekt ook wat soepeler aan.Toen ik toch bezig was maakte ik ook nog een tas voor een neefje dat binnenkort jarig is. de letters zijn er vervolgens opgestreken.
De geweldige autostof kocht ik hier


4 opmerkingen:

  1. Héél leuk stofje! Ik moet vandaag ook nog eentje maken. Maar het zal een bloemetjesstof ofzo moeten zijn, met al mijn meiden in huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe tassen! Die jongens gaan met nog meer plezier zwemmen met zo'n tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor zo'n stoere zwemtas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo een zelfgemaakt zakje is zoveel leuker dan die van de winkel, ik zou ook een zwemzakje moeten maken.

    BeantwoordenVerwijderen