zaterdag 16 februari 2013

tasje met bamboe handvat

tasje bamboe handvat by bijleonie
tasje bamboe handvat, a photo by bijleonie on Flickr.

Vandaag kwam er weer een tasje af
Ik kan niet meer stoppen met het maken van deze tasjes
Zo lekker op de bank alsmaar grannys haken en dan met dit als resultaat
Deze haakte ik van allemaal kleine strengetjes borduurwol , hiervan kreeg ik ooit een hele zak en dacht al tijden dat ik er toch eens iets mee moest doen
De helft gebruikt voor dit tasje een nieuwe is ook nog in de maak van de andere helft
gevoerd met hele leuke hertjes stof in beige en oranje


UWYH nummer 27

5 opmerkingen:

  1. Wat een lief tasje heb je gemaakt! Leuk, dat zo je strengetjes borduurwol in zoiets moois verwerkt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ontzettend leuk

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke maaksels weer (ook de col van je vorige blogje). En goed om zo te UWYH!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi joh. En je hebt al zoveel mooie dingen gemaakt super gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor jullie complimenten , nu maar hopen dat ik veel verkoop voor mijn goede doelen.

    BeantwoordenVerwijderen