dinsdag 24 januari 2012

col breien / breien met plastic

Zoals gisteren al gepost ben ik bezig met het breien met plastic.
Het gaat echt heel zwaar maar het geeft wel een leuk effect.

Verder kwam er een ander projectje af , deze col. De wol is weer grappig.


Van mezelf moet ik nu eerst minimaal de helft van de wol opmaken die ik nog heb, ik heb nog wat sjaalwol liggen maar ook nog een heel boodschappenkrat met restjes. Dat worden dus een paar kleine projectjes.
Maar daarna ..... Dan mag ik /moet ik van mezelf aan een echt breiproject beginnen. wat groter dan de sjaaltjes maar wel nog te overzien.Wat het wordt weet ik nog niet, al heb ik een paar patronen liggen die ik wel uit wil proberen.

3 opmerkingen:

  1. Ik kan me wel voorstellen dat het lastig breien is! En ook veel werk om plastic in reepjes te knippen... Wel leuk voor een tas of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat leek mij ook wel leuk , maar dan wordt het geen grote tas want na drie pennen heb ik al last van mijn polsen :))

    BeantwoordenVerwijderen