zaterdag 14 januari 2012

twee sjaals en meer vilt

Van de week was ik weer eens in een wolwinkel, ik kan daar niet voorbijfietsen en als ik eenmaal binnen ben kan ik niet meer weg zonder iets te kopen.
Ik kocht natuurlijk weer wol voor sjaals , wat katoen en wat lapjes vilt.
Van een soort breilint maakte ik deze sjaal, ik vind hem wel leuk voor op een simpele zwarte jurk.Ik denk dat ik hem op twinkelstyle.nl zet in mijn "bij leonie" winkeltje.

Ook kocht ik nog een gemeleerde rood/oranje achtige sjaalwol en dat werd deze sjaal:
Het breien van deze sjaals vind ik echt een heel leuk werkje, maar inmiddels is het maken van dingetjes met vilt ook wel een hobby aan het worden
Gisteravond maakte ik namelijk ook nog dit:
Verder is ook de sjaal voor de give away af, die gaat door bij tien volgers en de teller staat al op zeven.

2 opmerkingen:

  1. Die blauwe vind ik super! Ik zou echt niet weten hoe je zoiets moet maken. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eigenlijk is die blauwe niet zo heel moeilijk hoor, het bereidt wat lastig omadta het lint heel glad is en dus makkelijk kan wegglijden en zo van je pennen af. Maar de techniek is niet moeilijk als je recht kan breien kan je dit ook

    BeantwoordenVerwijderen