zaterdag 25 februari 2012

blog award en give away gewonnen , het kan niet op!

zag net dat ik een award heb ontvangen!
Liebster" is een Duits woord wat zoiets betekend als liefste, favoriete, beste, en de Liebster Award is een soort van ketting brief onder bloggers dat het doel heeft om uitzonderlijke en groeiende blogs onder de aandacht te brengen. Er is geen evaluatie comité of een formeel award proces voor de Liebster, maar het is zelfs leuker - het is erkenning dat een ander je harde werken heeft gezien en waardeert.

De award wordt gegeven aan blogs met minder dan 200 volgers. Wanneer je zo'n award wint, geef je hem door aan 3 andere blogs en hoop je dat zij dat ook doen

leuk dit werd er over me geschreven door :http://craftyrabbitje.blogspot.com

Als laatste kies is bij leonie. Deze blogster plaatst veel foto's van brei werkjes. Ik kan niet zo goed breien dus daar kan ik nog wat van leren

Het is de bedoeling dat ik de award doorgeef
als eerste aan een wat ander soort blog , een blog over Fashion. Ik vind de stijl van schrijven van deze jonge blogster heel erg leuk ( lees maar eens wat ze schrijft over pashokjes zo herkenbaar) en ik vind het erg knap dat je met een ernstige vorm van dyslexie het toch aandurft om een blog te schrijven : http://ikbenverslaafdaanfashion.blogspot.com

de tweede gaat naar : http://ferme-marie.blogspot.com
Leuke blog met nog weinig leden maar dat zal vast snel veranderen

De derde pff moeilijk hoor die gaat dan maar naar alle andere blogs die ik volg , allemnaal leuk op hun eigen manier en ik kan nu eenmaal heel slecht kiezen:)) Dus voel je , je geroepen geef hem door zou ik zo zeggen.

Daarna zag ik ineens een berichtje dat ik ook nog een give away heb gewonnen,van http://knutsel-mam.blogspot.com het kan niet op . Ik krijg echt een geweldig gehaakt parkietje super leuk , vooral omdat ik net leer haken en zoiets echt nog te hoog gegrepen is voor mij en omdat ik een zoontje heb dat dol is op vogeltjes

O.ja de deken is af ik moet hem alleen nog afwerken het is nu te donker voor een foto , maar morgen ga ik met heel veel trots het resultaat laten zien

1 opmerking: