zondag 26 februari 2012

Mijn gehaakte deken is af !

Mijn allereerste echte haakproject, een deken van restjes wol.
En het mooie is , hij is helemaal af
Op deze foto zie je dat mijn jongste zich er helemaal onder kan verstoppen:

Ook al zitten er een paar kleine foutjes in en ga ik bij een volgende deken de stekenop sommige plekken wat strakker aantrekken denk ik , ik vind het zelf een kleurrijk geheel en eigenlijk wel goed gelukt voor een eerste echte haakproject.
Er gaan zeker nog wel andere haakprojecten volgen, ik vind haken leuk om te doen en het is altijd leuk om iets nieuws te leren.
Nog een paar foto's om mijn deken te showen:

4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor! Ben al benieuwd naar je volgende haakproject :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, die mag je showen hoor. Hij is schitterend geworden. Wat grappig dat je jongste er helemaal onder past. Er is niets te zien, alleen een hoopje haakwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wieke , en het is inderdaad net een hoopje haakwerk maar dan wel een heel dierbaar hoopje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super! Een heel leuk idee ook om in het midden 2 granny squares te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen