dinsdag 28 februari 2012

Parkietje gewonnen , wat is ie leuk

Vandaag kreeg ik het door mij gewonnen parkietje binnen.
Ik won het bij de give away van http://knutsel-mam.blogspot.com

Ik leer net haken maar dit kan ik echt de eerste jaren nog niet volgens mij.
Het is zo'n mooi gemaakte parkietje , ik ben er erg blij mee
Het feestje begon al bij de verpakking:

en dit kwam eruit:

De jongste nam hem even mee naar buiten en hij vond dat best leuk kijk maar:

Zelf heb ik ook geprobeerd een diertje te haken, ahum lang zo mooi niet als de parkiet het werd iets dat lijkt op een konijn, Voor de eerste keer ben ik toch wel tevreden , de volgende keer het lijfje wat kleiner en het koppie wat groter, kijk zelf maar:
Het patroontje is heel simpel ( hij is niet zo goed gelukt omdat ik nog niet zo goed kan haken ) en komt hiervandaan:http://estreachikitu.blogspot.com/2012/02/amigurumi-lukni.html
zoals je kan zien is haar konijn stukken beter gelukt.

4 opmerkingen:

  1. Ha.. fijn, dat ons parkietje heelhuids is aangekomen..
    Ik denk, dat hij wel een goed thuis heeft gevonden...
    En je konijntje vind ik grappig!
    Vriendelijke groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn zoontje vind hem gelukkig ook leuk ( het konijn ) maar je parkietje is het leukst, hij lijkt echt op opa's parkieten volgens mijn beide zoons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, wat een enig cadeau. Bofferd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo! Wat een superleuk 'Pietje'! Je kreeg van mij een award! Chek it out....

    BeantwoordenVerwijderen