donderdag 20 december 2012

cadeautje en tasje

Van haar kreeg ik deze week een prachtig hartje opgestuuurd
Ik word de laatste tijd wel verwend met kaartjes , pakjes en meer
Spread the love staat er op het kaartje van het hartje !
Dan maakte ik dit leuke tasje, ik had nog ellemaal enkele bolletjes acryl die ik daarvoor gebruikte , het tasje is gevoerd met een knalgeel stofje en de gave retro knoop komt uit de knopendoos van mijn schoonmoeder
er past net een broodtrommeltje en een pakje of beker drinken in de tas , dus misschien maak ik er nog wel  één maar dan met een tafelzeil binnenkantje.
Binnenkort start ik ook een tweede blog, dat spread the love sprak me wel aan en op dat blog ga  ik zelfgemaakte spulletjes aanbieden waarvan de opbrengst naar twee goede doelen gaat. Nu eens niet naar grote organisaties maar naar kleine omdat ik uit ervaring weet dat juist nu sponsers daar gaan afhaken .
Ik heb inmiddels een fantastisch doel gevonden die een relatief kleine wens heel graag willen vervullen, Als tweede wil ik proberen een andere moeder met een bijzonder kind te helpen met het bijelkaar krijgen van het schoolgeld voor dit kind.
maar daarover later meer , in de kerstvakantie is het de bedoeling dat ik dat ga uitwerken maar tips en eventuele ervaringen zijn natuurlijk welkom.

UWYH projekt nummer 15 was dit tasje alweer !

3 opmerkingen:

  1. Klinkt spannend, hou ons op de hoogte...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi tasje!
    Geweldig initiatief voor de goede doelen. Ik blijf je volgen hoor.

    Fijne Feestdagen en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt Betsy , jij ook hele fijne feestdagen , ik blijf jou ook volgen !
    lieve groet terug
    lenie

    BeantwoordenVerwijderen