maandag 10 december 2012

niet gewonnen

Ik won bij haar de give away niet , maar toch kreeg ik iets toegestuurd voor mijn zweedse collega
Dit weekend kreeg ik het binnen en vandaag verraste ik mijn collega, ze was blij verrast om iets uit haar vaderland Zweden tegen te komen in de envelop
want dit zat er in:
een lief zweeds kaartje , twee zweedse plaatjes en een gehaakt hartje
Ik vind het super lief, hartelijk bedankt dat ik mijn collega hiermee mocht verrassen
En , ik ben bijna klaar met de pif's dus dames nog heel even geduld , ik besloot maar iets voor de kerst te maken. dus deze week komt het waarschijnlijk af en dan wordt het weekend alles verzonden.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Lenie,
    Fijn dat je collega er blij mee was. Maar ik hoop dat je zelf ook nog wel iets Zweeds gehouden hebt.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee heb ik niet gedaan , alleen het kerstkaartje hangt tussen mijn andere kerstkaarten , maar is niet erg hoor ze was er erg bij mee en heeft de spulletjes naast haar bed gelegd hoe mooi is dat !

      Verwijderen