zondag 16 december 2012

strandjutten

Vandaag zijn we gaan strandjutten .
Het was erg koud maar heel erg leuk op het strand !
Er lagen over het hele strand verspreid mooie stukjes hout uitgesleten door de zee en het zand de kinderen vonden de stukken oester mooi en namen die mee , maar ik kon gewoon niet het strand af gaan zonder een paar van die mooie houtjes mee te nemen
Ik heb nog geen idee wat ik ermee ga doen maar alleen zo op de vensterbank vind ik het al een prachtig gezicht terwijl ze liggen te drogen.
Kijk maar :

wie een idee heeft om hier iets van te maken ik hou me aanbevolen voor tips!

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn al mooi van nature een sieraad om zo neer te leggen
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kunt ze wit verven,dan gebruiken onder een haakwerkje met wat kralen erbij, of in een wekfles of ander glas...

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen