zaterdag 15 december 2012

PIF 's gepost

Vandaag heb ik dan eindelijk de PIF 's gepost
Ik hoop dat iedereen het leuk vindt maar ga hier natuurlijk nog niets verklappen
Omdat de brievenbussen al kleiner waren gemaakt voor oud en neiuw pastte ze er niet in en heb ik ze in de zak bij het postkantoor gedaan .Maandag gaan ze dus mee met de ophaaldienst dus zullen ze dinsdag of woensdag arriveren hoop ik .
De dame maakte nog een fout met de postzegels die ik gelukkig nog net op tijd door had, ze gaf me binbnelandse postzegels voor de belgische enveloppen . Dus maar een paar bijgeplakt dus voor de belgische ontvangers ,dames jullie krijgen een half vel postzegels op je envelop ( hahahahah), maar ja dat is beter dan portokosten betalen
volgende week volgt een foto van wat ik heb gestuurd

4 opmerkingen: